Klik sini..

Friday, March 13, 2009

Coretan di Hari Jumaat

Hari ni hari Jumaat daa...

Saat ni aku telah pun berada di kolej menghabiskan masa dgn on9 sepanjang hari..
1 kelas je, mmg menggembirakan..
Of course la, kne wajib blogging! lalalala ..
Cadangnya nk berehat sepuas-puasnya
setelah seminggu berhempas pulas memerah otak..
Namun, hari ni, Jumaat berlaku la 1 episod yg amat menjelekkan bg aku..




Terdapat sorang apek nie, laki Cina kalo x silap.
menunjukkan tingkah laku yg ku kira amat menjelekkan
aku sbgai manusia
dihadpn kawan2 perempuanku yg lain
secara terang-terangan plak tue
bila nafsu menguasai diri
hilang dah segala malu
bangga lagi ada la

Berlaku plak pd ptg Jumaat ari nie..
di bus stop KBM
aku beristighfar.. astaga..
pe nak jadi manusia skrg..
mujur, abg driver bus halau laki gila seks tue..
huhuhu..


oklah, berkisar plak psl salah seorang best friend aku
sewaktu di SMK Convent BP dulu
rindunya kat die
kitorg selalu compete dlm pelajaran
sewaktu zmn mude2 dulu..hehe
"Farahain Bte Kassim"
bru jek mendpt result dlm STPM 08
die dpt 4As

tahniah..tahniah sahabat!
bangga aku sbgai kawan..
melalui telephone, die bgtau nak ambik Law utk smbg degree
insyaAllah..kalo diizinkn Allah..
aku doakan sahabat, segala yg terbaik & mendpt apa yg dihajati..

Amin..



Sampai sini dahulu coretan hari ini..
Ingin menonton drama Jepun, Gokusen saat ni..
Pernah dgr?
Mungkin sinopsisnya akan aku citerkn laen kali yek..
Perlu memberi ruang kpd diri ni utk berehat
Sblum kembali menyiapkan presentation..

Penat sgt.



Salam sume..




p/s: Bosan dgn situasi yg sama hari2..




No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin