Klik sini..

Thursday, March 5, 2009

Unique Staircases

Pictures I want to share with you all, taken from this website.. Its a great idea if it turn out out in your house! I really like them MySpace Others can be view on this link







p/s : Would like to have a dream house with simple but modern interior..MySpace


9 comments:

aira said...

Ai ske the first stairs..
the glasses stair..vry dangerous la..
the last stair..tok seyh..Ai pnah jtoh dsbbkan tgga gitu..

'aqila said...

wa....
rumah au tu nnti...
aminnnnn
hehehehehe
aku suke tange yg bukan rak buku tu

pudding pie said...

sama la..
aku pun ske gak 1st staircase tue..
jimat ruang n creative..
hahahaha

wujud ek tangga tue in reality??
kat M'sia?? wahhh

'aqila said...

malaysia???
humm...
konpius siket...
ade ke ea...
tapi aku rase de la...
cume kite ni bukan sehidup ngn org yg terdesign mcm tu...

pudding pie said...

betul..betul..betul(nada upin n ipin)
hahaha.. =)
bestnyer kalo de rumah design camtu..
mesti x nak kuar..
idop dlm umah jer..keje pn dlm tue.. lalala

chloe said...

1st stair mmg cantekk..tp cuber bygkan cmne la nak jln tok 3rd stair tuh..cam susah je..kikiki..

pudding pie said...

to chloe,

yup, betul2..
jln jer mesti jatuh mcm nangka bsuk r..
adoyai huhuu

aCu said...

haha..
x mo2..
klu umah aku tgge cmtu,confirm seminggu je aku dok umah tu..
pstu aku da merempat kat dlm sepital..
hahaha..=D

pudding pie said...

to Acu,

ha'ah, dah lari dah fungsi tangga
yg betul..
memang merbahayaa kalo tangga ke 3tu wujud, x bpe sesuai la..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin