Klik sini..

Tuesday, May 5, 2009

Cuti di Rumah


Askum w.bt.h. sume,

Sorry yek MM&I sbb tak update post baru.. Baru jek bersihkan sawang-sawang lelabah di sesawang nie..hehe.. Rindunyer nk update blog..Ceh, padahal bru jek update..ahekss~~


Ahad yg lepas, aku bru jek blk ke BP walaupun tinggal last paper je Ahad nie(10hb Mei) sbb lps ni aku tiada di rumah selama sebulan lebih.. huhu..cis, org len cuti 2 bulan, aku tak?? oh nooooo!!!! huhu MySpace tu la, rajin sgt anak Pak Sam ini.. kan kne tinggal rumah..Takpe2..itu semua dugaan..


Shortcourse ku akn bermula 18hb Mei ni, InsyAllah lps aku blk dari trip 16hb.. Moga segala urusanku dipermudahkan Allah hendaknya. InsyaAllah.. MySpace Byk gak nk kne pack, pindah rumah sewa, kemas beg..ish..ish.. Ain, sorry tak dpt nak hang out dgn ko cuti nie..



Tak byk yg dpt aku wat ble blk rumah nie.. Juz tgk Astro..hehehe..Oh, Cinta Indah 2 dah start! Lg byk sedih plak tu..ishk2.. Tido dlm blek yg aku rindu nie..muah, Lub U my room! hahahaa.. mmg besh blk rumah! Sape yg dah bes exam tu, tahniah.. masa utk enjoy korg dah bermula.. have fun k!

Okay, siap2 nak kemas brg blk Melaka blk!
Salam sayang dari MM&I..


Samuel, Sandra Dewi (pelakon Cinta Indah 2)



p/s: Gue capek bangat..


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin