Klik sini..

Thursday, August 20, 2009

Sorry, saya busy!


Lama betul tak jenguk MM&I nie. Bukan tak sayang tapi takde masa. Macam-macam hal berlaku minggu nie.. *sigh*


Nampaknya dah hampir sebulan aku merantau kat Melaka ni. So, hopefully, plan aku nak blk Batu Pahat next week dipermudahkan, InsyaAllah.. Tak sabar nak balik!!
MySpaceTiket bus pun tak beli lagi. Risau betul abes tiket nanti. Melaka ni dahla penuh dgn IPTA&IPTS lain.. huhu MySpace Menangis tak berlagu nanti.tak nak!!


Oh ye, Selasa lps dlm Wellness [kokurikulum aq sem ni] Pn. Jamie suruh kitorg men bola sepak!! Ya Allah.. Dahla lama tak men, last men futsal masa kat Matrix last year. Giler kelakar tgk kengkawan aku men termasuk la aku jgk. Penat semua ade.. Balik jer rumah tros "surrender" tak bleh bukak mata.

Weekends ni sgt la busy.. Rancangnya nak siapkan 2 presentation utk subjek Retail and Consumer Behaviour.. Dah tu aku dpt 1st group plak, mak ai!!! sabor je la. Lagi nak siapkan text utk first public speaking presentation nanti. Confident ke aku nie?? [ragu2 dgn diri sendiri, hehe]

Doakan aku dpt buat yg terbaik ok!! MySpace



Award dari En. Afend, thanks!



p/s: Menghitung hari tibanya Ramadhan


3 comments:

'AQILAH said...

aku pun xsabr nak balik rumah neext weeekkk!!! yay!

AkuAyie said...

ko men futsal? respek ar!
hahaha...

bukan praktikel le... part time. hahaha... :))

Noli said...

selamat berposer.. =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin