Klik sini..

Saturday, November 14, 2009

Full Stop



Tepat 12pm hari Sabtu, 14/11/09
Aku tamat exam
Full stop.

Tersenyum?
Happy?
Kecewa?
Sedih?
Penat?
Ngantuk?

Semua ada.
Agaknya inilah paper yg aku rasa mcm tak caya jek
Paper Retail pg tadi
lpas paper CB[mmg $#&@!]
yg soalan tak nak susah plak
Kuar dewan sume dah menyumpah2
Malas nak pikir dah
Yg penting aku dah habis menggoreng2 secukup rasa
Hahahahha, kata teori
So, buatlah teori sendiri..

Okay, dah melalut plak
Sambung psl paper Retail td
Pas paper CB ptg Jumaat
paper Retail sambung pagi Sabtu, so
bayangkan aku kne cover 14chap 1 mlm!!

tak bleh kata pe dah
Dahlah penat perah otak jwb CB
Dak kelas lain semua dah blk tinggal dak2 Retail jek
So, aku just stdy soalan spot Lec aku
Tidor pun lbh kurang 2 jam jek
tak sgka plak kuar sebijik cam soalan spot
selalunye jgn harap la kuar pe yg aku bce
Cam hampeh jek, tapi kali ni....
at least dpt point utk point pun aku balun je la

Alhamdulilah
*Senyum*
Thanks Miss K.. lapp U lebeyy la!!!
Dah bleh kemas barang *sigh*
Yeayyyy (^-^)

Masalah!!
Kena kemas & pindah rumah sewa baru plak
Adoyaiiii, penat2 [Tgkat 4 lak tu!]
Takpe la, janji dpt rumah sewa baru..
Sayonara rumah sewa lamaku
Rindunyer waktu tunggu bus nak gi kelas,
nak makan nasi lemak akak dpn, masakan Restoran Abah, Yong Tau Foo,
burger abg dpn gak yg sgt kaw [tak taw name die] & jln2 tgk sawah
Pasni tak dpt lagi dah *tsk*


p/s: last night at Pulau Gadong, Melaka


3 comments:

'AQILAH said...

bye..jan

Syaza Ridzuan said...

slamat tggl gadong..

Kambenggurun said...

yang! jom turun KL..ronggeng! wat reunion samura.ahaks!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin