Klik sini..

Sunday, August 29, 2010

Iftar Rakan Intelek 2010




Alhamdulilah..


25hb Ogos lepas sempat jugak la aku mengikuti program iftar dan solat terawih 
anjuran RAKAN INTELEK KBM
Walaupun aku gi sorang tanpa ditemani housemates,
tapi dapat jumpa kawan-kawan baru memang best!!
Ramai junior-junior dari budak Akaun rupanya
Segan pulak aku sorang jek dari course aku.
biaselah program baik ni jarang dapat sambutan
lagi-lagi minggu test sekarang ni.. huhu
Takpe, hopefully part 2 nanti akan de ramai yg datang


Gambo bawah ni waktu aku menolong ajk tertinggi RI 
mengemas sebelum balik..
Lepas kemas jek, teros kitorg snap gambar
Buat kenangan.. bukan selalu ni..
Next week tak dapat join pulak
Ada iftar dgn kelas BBAM 5A..
Takpe, takde rezeki..




rezeki..


oh ya, ku baru jek buataccount TWITTER,
2 minggu lepas, baru lagi..hehe
Jom, bertweet sama-sama!!


KLIK SINI..

Share this post on Twitter




p/s: selamat menjalani ibadah puasa..

                                                                      

1 comment:

Syaza Ridzuan said...

mekasih sbb bwk blk tmbikai, puding jagung dan kuih..
xlupa juga air mneral..
ngeh3...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin