Klik sini..

Monday, August 23, 2010

Nak Extend Masa Tapi Bukan MASAlah

Salam semua,

Nampaknya dah hampir 3 minggu kita berpuasa. Alhamdulilah ~ ~  Pejam celik dahpun nak dekat raya. Patutlah keluar rumah aku dah terdengar lagu-lagu raya ni. Aishh, bagi aku bukan masanya lagi nak pasang lagu raya ni. Kan ke lagi elok kita dahulukan Ramadhan ni. Hehe, insyaallah >_<


Entry dulu aku ada cerita kan tentang jadual aku yang sangat padat sampai terpaksa cancel some appointments due to my limited of free time. Nak cari masa gak tapi susah mengalahkan menteri. Nak nak semua aktiviti kena SEBELUM RAYA! Busy dengan kelas ganti, presentation, dan test.. Hahaha (^0^) ~ ~ Manyak sorry.. 


To Yvonne (my consultant), "Next time I'll make some time to see you!" huhuhu


Minggu ni tersangat la STRESS..


Tak puas hati betul bila my next presentation ni kena prepare dalam masa 5 hari jek. Gila! Nak menangis aku  rasa bila giliran aku no 6 pulak tu. Dah suruh pinda tarikh, tapi no choice!  You have to do it! Hey..hey,  Bila masa aku nak cari bahan, pikir tajuk, buat researh, dan buat report? Buntu.. Hey, I'm stuck here!!!  Next week punye schedule pun dah penuh. Takpe..takpe (pujuk diri sendiri lor)


Wish me LUCK for this week!


Sesungguhnya, DUGAAN  di bulan Ramadhan MAHA HEBAT ~ ~



p/s: nak bubur lambuk..mana nak cari ni??


1 comment:

Kambenggurun said...

sbar eh chitale. aku pun last week pening gak pale. ngn keje lab nye, ngn proposal thesis nye, ngn presentation sbjuk lain nye, ngn assgnmnt nye. mmg siyes pnt gila. tabah je la ye. mudah2han ade berkat~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin