Klik sini..

Friday, January 23, 2009

Journey To The South

Dgn Nama allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Pagi yang sunyi.. Aku masih lagi mengetuk keyboard laptop kesayangan bertemankan roomateku Tia yg sedang sibuk mengemas beg.. hmm, Esok, aku akan berangkat pulang ke rumah terchenta! yeay...

Baru jek lps buat projek subjek CTU 551 yang amat memeningkan kepala aku yg sedia berat dan berserabut nie.. aduyai... X siap ag.. Due date 2/2 plak tue.. Nek cuti raye cine kne hantar.. huhu.. Masalahnya, bile lagi kitorg akan jmpe.. Rumah masing2 dahla jauh.. Susah2.. Terpaksalah aku mengorbankan cuti seminggu nie.. Sabo jer la..

Okies, mata dah ngantuk tahap gaban nie..hehe.. Needs a lot of rest..Sok der kelas lagi sebelah pagi.. tiket bus ke Batu Pahat aku pada pukul 3 ptg sok..Doakan keselamatan ku sepanjang perjalanan nanti yek.. Semoga kalian yg bercuti selamat tiba ke rumah masing2..Adios!

p/s: Nanti aku update post untuk post seminggu yg aku bz sampai x sempat nk bkk laptop pun.. dek aktiviti2 yg ader..Insyaallah..


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin