Klik sini..

Tuesday, January 13, 2009

Oh Sejuknya...


Dgn Nama Allah yg Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


Hmm, masih der problem lagi dgn blog ni.. masalah yg baru pulak.. X tau mana silapnya.. Lepas satu, satu yg datang.. Dugaan.. Sabo je la.. Hope it will end soon..

Nampaknya dah hampir 3 minggu aku berada di Bumi Hang Tuah ini.. Kelas pun dah mula berjalan selama 2 minggu.. Alhamdulilah.. Dgn kedatangan sem 2 ini bermakna assignment dan projek dlm group aku pun bertambaH banyak.. Komitmen yg tinggi amat2 aku perlukan skrg..

Oh ya, x tau sejak bila tetibe jek kawasan sekitar kolej kediaman aku dan kampus aku mula menghadapi keadaan angin kencang.. Mungkin disebabkan ia berdekatan dgn laut kot.. Wooo, sejuknye ^_^ Sudahla terpaksa memakai sweater dek suhu dlm bangunan kampus yg tak kurang juga sejuk ketika kelas.. Macam kt Alaska sejuknye.. Inikan pula bila keluar dr bangunan kampus.. Dugaan..harap2 x demam la..

p/s : Musim mengundi bagi merebut jawatan MPP bg kampus aq sdg berlangsung skrg..
Choose wisely my friends!


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin