Klik sini..

Friday, February 20, 2009

Hari Jumaat yg lapang..

Assalamualaikum buat sahabat yg dirahmati Allah selalu,





Hari ni seperti biasa aku menjalani kelas di KBM (Kampus Bandaraya Melaka Uitm) iaitu bagi subjek Personal Development. Mungkin hari ni berbeza sedikit kerana buat pertama kalinya aku dan team aku, Farhana membuat presentation (presentation pertama bg sem ni!) Hopefully, apa yg aku bentangkan, dpt difahami oleh semua pendengar.. Gugup jugak.. Aku cuba untuk menjadi presentar yg santai dan relax.. ahakss..

Hanya mampu berdoa dlm hati agar dipermudahkan segala usaha kami..Amin..
Mengikut perancangan, aku der 4 presentation lagi yg sedang menanti.. aiseh.. Semoga masa tersebut pantas berlalu.. memang sibuk memandangkan aku sudah memasuki semester kedua.. Tanggungjawab jugak makin bertambah.. huhu..

Ok la, kelas ganti subjek Mandarin aku akan bermula sebentar je lagi.. Kena menyiapkan apa yg patut.. Duibuqi pengyou..

Teruskan perjuangan kengkawan!!

4 comments:

'AQILAH said...

:)
heeeee
ok2...aku faham!!!!
tapi pe senanya vdeo ko nak tunjuk tapi x le bukak t???

tiatyot said...

TAK LAPANG POWN..
BZ NAK MATI..
BOSAN..
NAK TGK UPIN IPIN

3p4h said...

Oh lapangnya kamu hari ini ya? Sya baru sja abes xm... Ahad ada xm lg!! Huuu

pudding pie said...

To Aqila,
ko nak tgk ker??? mestila psl presentation aku td..hehe

To tia,
pasni kite x bz sgt pun kan..
sampai ari Sabtu jek..huhu

To 3p4h,
Huh?? Ari Ahad pun der exam?? Exams apekah itu??

Gd luck 4 ur exam..Wat yg terbaik.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin