Klik sini..

Saturday, February 7, 2009

Hujung Minggu yg Harus Dimanfaatkan..


Berlalu sudah 5 hari aku ke kelas.. Bermakna hampir tamat la pengisian aktiviti utk minggu ini.. lalalalala.. Boringnya, roommates yg tinggal hanya Fara, Ain Karim, Ain Md Noor dan aku..selebihnya blk rumah masing2 (7 org roomates aku semuanya). Kebanyakan penghuni kolej juga turut pulang ke rumah. Sunyinya!

Memang best bila weekends tiba tapi selalunya tidak semua org manfaatkannya dgn betul(termasuk la aku) ish2.. apela aku nie. Kena pasang niat betul2 nih! Kata2 perlu selari dgn amalan..

So, plan aku hujung minggu nie adalah:

1. Habiskan novel sejarah Islam, “Salahudin Penakluk Jurusalem” – asyik x sempat je nak abiskan, bz.. InsyaAllah, moga diberi kelapangan waktu
2. Bls emel dan post latest entry dlm blogs yg ada – InsyaAllah..
3. Siapkan assignments dan revision QMT, Finance, Marketing – doakan kejayaan bersama kengkawan.. Gambatte Kudasai, ejan!
4. Kemas bilik - yg ini nampaknya aku sorang je la..Qila n Syaza xder..

Ok la, mata pun dah mengantuk.. Hari esok perlu dilalui sekali lagi.. Semoga Allah melimpahkan rezeki dan rahmat serta diberi kesempatan utk beramal kepadaNya. Mudah-mudahan amalan kita diterima oleh Allah jika kita ikhlas keranaNya.. InsyaAllah..

Marilah kita sama-sama berusaha demi Allah, agama, bangsa, ibu bapa dan juga diri kita..Tumpukan pada matlamat asal kita..

Wassalam..



p/s: Aku keseorangan tanpa korang mlm ni,Qila n Syaza sampai la hari Ahad nie.. cepat la blk yek! Huhu



2 comments:

'AQILAH said...

ijan!!!!!!!
kucing tu!!!!
arghh geramnye...
ko sengaja letak tu...
nk grab!!!
:P

pudding pie said...

haha,
aq tau ko mmg jeles...
suku-suki jer nk grab..
amik la..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin