Klik sini..

Thursday, March 19, 2009

Ilmu yg sangat berharga


Slm,
Rindu plak dah lama x post entry baru stlh 2 hari..Bz.. Baru jek abis presentation IBM hari ni..Alhamdulilah! Bermakna tinggal 1 je lagi, iaitu Marketing. TAJUK: CADBURY.. yeay!
Hari ni ari Rabu.
Makna = ko-k0/Kesatria Negara=pakai bj sukan=penat=mengantuk..MySpace hahaha.. So, memandangkan TTS a.k.a. Tempur Tanpa Senjata, jurulatihnya cuti, kitorg blaja berkaitan peta & kompas..

Jurulatih kata,"Dengar btoi2 apa yg diajarkan. Nanti time praktikal, jgn sesat plak.. Buat bearing sendiri..ish2"

Walaupun aku dah belaja mende alah ni, tp lpe2 gak la.. Trime je la..So, time boring2, aku, Qila and Syaza sempat plak amik gambo time TTS.. sje wat keje x berfaedah jap MySpace



Aku nga berangan..Katil sdg memanggil2

Time cari bearing di atas peta.. Cari2 btoi..

Peta Jasin dgn kompas baru..

Kami dak bru blaja..

Oh tidak!!!!

Stadium Hang Tuah @ Kubu


Sebelah mlm plak, aku tiba di hostel kira2 jam 7.45pm gara2 bus dtg lambat..Spt yg dijangkakan..huhu. So, dgn pantasnya aku mkn Nasi Goreng Cina yg sgt sedap tapi byk slps solat & mandi. Then, aku bersiap plak utk 'practise' bg perarakan sempena Maulud nanti..

"Semoga kolej tmn bertam beroleh kejayaan dlm pertandingan itu nanti"

Doakan kami yek! Amin..

Tadi, aku sempat jgk blaja "KOMPANG" dgn SEPUPU PN MAYA. Blaja dgn diorng mmg best la.. Memang 1st time belajar ttg kompang.. satu skills yg sgt berharga..Setakat percussion bleh la.Ni,adalh satu bonus. Aku tahu, tentu ramai lagi kat luar sana yg reti memukul kompang.



Rupenya, bkn mudah utk memukul kompang. Perlukan ketelitian dan kesabaran.

Oh, aku semakin mengantuk. Panggilan 'si dia' sdg menanti dr td..hehehe MySpace Memanggil-manggil dr td. Badan ku perlukan refreshment baru hari ni.. Nasib baik sok x der quiz.. bleh r rilek jap mlm nie..
Salam sayang dariku..muahhhMySpace

p/s: Sorry, kualiti gambo mlm ku x bpe cantik..



4 comments:

AkuAyie said...

haha...sama la kualiti gamba aku.. wakaka...

pudding pie said...

well, nak wat cane..
kamera 1.3mp..
wakakaka..=)

tiatyot said...

aku nyer gambar takde!!!
uwa!!!!!!

pudding pie said...

ala oya,

ko x join da group daaa!!!

sori.. hehehe =P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin