Klik sini..

Saturday, March 14, 2009

Memori Tercipta Jun 2007- Apr 2008

Salam sume,

Ni aku copy n paste dr Oya..Mcm best jek..Lain dari yg len..

Instruction: Go to photos folder.
Go to 6th folder and go to 6th picture in the folder..
Then, put the picture on your blog and make a description of it.


So, inilah hasilnya..Gambo dari simpanan "safety box" aku..hehe

Penerangan :

Hmm, apa ye nak kata?? Gambo nie waktu aku kat Matriks Johor dgn roomates tersayang. Dari sebelah kiri, Ain, Aku, Nazirah dan Ai Yun.. Gambo nie diambil waktu kitorang sem 2 dekat2 exam final 2008.. Memang sedeyy la time nie sbb waktu kitorang bersama makin singkat. Memandangkan, kitorg x pnah amik gambo formal, so nilah die!

Kenangan terindah sepanjang aku berada di alam matriks..hhahaahaha.. Rindunya kt korang.. Pe la agaknya cter terbaru korang yek??

Adios!

p/s : Jgn sia-siakan apa yg ada di depan mata..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin