Klik sini..

Sunday, March 15, 2009

Jiwa yg Kacau



Entry kali ni hanya sekadar peribadi dek krn aku tiada mood utk menulis..
Sekadar luahan hati yg sedang KACAU
Orang kata STRESS, tak kisahlah..
Biasalah ble jiwa mula dilanda masalah dan rintangan..

Sape yg x pnah stress..

Aku stress bila..

Tanggungjawabku semakin bertambah hari ke hari..
Majlis tu, malam nie..
Waktu presentation+test+quiz+projek plak hari-hari..
Kesihatanku semakin kurang memberansangkan..
AKu terpaksa terima arahan demi arahan..
Sleeping partner setiap kalinye ahli dlm group
Fulus yg perlu di'top-up'
Prestasiku semakin menurun
Pandangan orang terhadap aku
Persahabatan ku menjadi semakin kacau bilau
Final exam plak semakin tiba
dan
Bila banyak bende nak kne wat dlm masa yg singkat...

Akhirnya,

Aku dpt simpulkan..
Hati ini perlukan "renovation"
Masalah itu satu ujian dari Allah..
Doa itu satu kemestian..
Masalah itu lumrah kehidupan.
Sume orang diberikan waktu 24 jam,
Jadi terpulang pd orang itu sendiri menggunakan masa sebaiknya..

"Semoga aku semakin tabah dan sabar menghadapi dugaan"

InsyaAllah..



p/s: Hari2 ku semakin sukar..Gambatte izan!
Moga dipermudahkan Allah..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin