Klik sini..

Saturday, March 7, 2009

Tiba di Rumah Akhirnya!

Asslamualaikum,

Apa khabar semua?

Aku berdoa kepada ALLAH, agar kita sama-sama sihat dalam nikmat keimanan dan ISLAM yang dihadiahkan oleh ALLAH SWT kepada kita..Insya Allah





Sebelum berangkat dari Melaka Sentral, aku dan Aqila sepakat makan tengah hari di Restoran Nasi Ayam Utara (kalo x silap) wajib bagi mengisi perut sementara menunggu bus pukul 2.30ptg. Aku memilih makan Nasi Ayam Berempah dan Aqilah memilih Mee Hoo Sup.. nyum..nyum.. Di situ, kami bertembung dgn pelancong yg ku kira dari Jepun bersama pemandu pelancong kot..hahahaha..Setelah selesai solat Zuhur, kami berpisah dan menaiki bus masing2.

Selamat tinggal bumi Melaka..

Cuaca yg agak panas semalam agak membantutkan pergerakan ku. Tambahan pula bus Orkid Malaysia yg agak kurang selesa dgn ketiadaan air-cond sedikit sebanyak mengurangkan keselesaan para penumpang. Sampai bila la aku kne menghadapi situasi sebegini??

Bosan dgn masalah yg tak pernah selesai.. Isu ttg pengangkutan memang sekian lama diperkatakan.. huhuuhuu

Alhamdulilah, akhirnya aku selamat tiba di rumah tepat pada pukul 5.30ptg setelah menunggu ibuku mengambilku selama setengah jam di perhentian bus Batu Pahat dari Melaka Sentral. Aku sempat juga membeli dvd drama Jepun, Hana Kimi..hehe..

Mulai saat ini, kami akan bercuti sehinggalah hari Isnin.. Selamat menikmati cuti kalian..

Bak kata Hilal Asyraf, sahabat alam maya.. "Saya sayang kalian kerana Allah"


4 comments:

'aqila said...

ha!!!!!!
ke beli hana kimi!!!!!!!

pudding pie said...

heheheh..aku dah ckp kan aritu..
nak bli cte nie sgt..

princessakura said...

la ko nk gi tau aku ke yg ko dh bli hana kimi version jepun rupa2nya..
xpe la ijan aku xksh pun...
skrg aku nk cite len la...

pudding pie said...

to fara,
skrg aku minat cte Gokusen plak..
wawawa.. =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin