Klik sini..

Saturday, April 18, 2009

Chantek - Juz nice!


Sedang syok2 stdy nie kan bagus kalo bilik stdy aku ade wallpaper camnie.. mesti syok tenung dinding bilik aku..hahaha.. tak la boring sgt.. Give a big applause to the creator Trove and the gang sbb buat wallpaper cam nih.. Salute abis aku! Aku ni dah la gler tang bende2 creative cam ID nie..





nampak realistik kan?? Tenung lama2 pun takpe. Padahal wallpaper je pun..

byk lagi..

nk check it out?? meh skodeng kat cini ~ link Trove


p/s: nga cari mood stdy!

3 comments:

'AQILAH said...

wow!
cantiknya
rumah aku nak wat walpaper ala2 rumput menghijau!

AkuAyie said...

Aahaha...comel2!! nampak cm real je mula2 tu..

pudding pie said...

to Qila,
yup..memang cantik..
aku pun nk jgk wallpaper cam tuh..
sedap mata memandang..

to AkuAyie,
memang..sekali tgk cam tak caya pulak..2 kali tgk bru caya..
hehe..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin