Klik sini..

Sunday, April 19, 2009

Hari Berkasih Sayang


Hari ini, setelah penat otak aku menelaah buku Management (theory) dgn rasa mengantuknya.. Tiba2 jek aku terdengar lagu Fall For You drpd hp Nokia 5300 ku.. Ehem2..

Ayah aku call la ~ "Ayah dah sampai kat bawah hostel nie. Cepat la turun".

"Yeay!!! Jap ag.. Nak siap2 dulu".

Mata yg tak leh nak bukak td menjadi terbuka luas. Cepat2 aku bersiap utk turun. Bertuahnya hari ini. Dah lama tak jumpa parent aku. Dekat pun, aku tak selalu balik kalo time nk final exam nie.. Konfom tak blaja woo ~~

"Banyaknya 'souvenir' dari rumah!! Macam stok utk 1 sem plak.. hehe" 001_v2

"Takpe, boleh share dgn kengkawan," kata emak.

"Okay. Diorang lagi suka ni" rumate tersayang aku tak pernah menolak rezeki..hehe

Then, kitorang pun gi makan dinner sama2.. Hmm, tetibe jek ayah aku nak bawak kitorg makan kat KFC sebab baru dpt coupun free td.. alahai.. Sayang ayah lebih r.. 070Dah lama tak gi KFC nie.. Walaupun aku tak ske sgt, pergi je la..Selalu gi restoran biase jek.

Alhamdulilah..

Demi tak menghampakan parent aku, aku tunjukkan la jln nak gi KFC.. seb bek tak sesat.. Tau jgk la area sekitar tuh.. Borak2 sambil mengunyah tak ingt dunia..Dah ari2 makan mknn yg same jek.. Mana tak boring dok kolej. Kul 6.30ptg, aku blk semula ke Pulau Gadong dgn perot kekenyangan!!
Mak ai, senak perot!


Ni gambo KFC yg aku bwk blk utk roomate aku..

Alhamdulilah, segala puji bagi Allah yg memberikan nikmat & rahmat kpd hamba-hambaNya. Aku dpt lagi berpeluang berjumpa dgn parent tersayang.. Ejan, sayang mak ayah!

Ni yg rasa tak nak main2 belajar nie.. Teringat wajah harapan emak ayah..ish..ish.. 058Tak sampai hati nak hampakan diorang kalo aku tak perform sem ni..

Moga aku tidak menjadi anak yg lupakan ibu bapanya. Study Ejan! 096

Demi Allah, agama,dan ibu bapaku..

p/s: Sebagai peringatan utk ku yg masih leka..



5 comments:

AkuAyie said...

aik?? mcm pernah tengok gambor K ep C ni , tapi yang ni mcm terbalik..
hahaha...!!

pudding pie said...

hehe..memang la..
saya dan Aqila satu rumah, kitorg roomates..

zz said...

peh, mkn KFC tak ajak!!
ceh..ble nak belanja aku nie???
hahahha

dillot said...

aiseh, teringin nak mkn KFC gak!
belanja!!!!

aCu said...

haha..ko sayang aku x?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin