Klik sini..

Sunday, May 31, 2009

Kembali Ke KTM


Asalamualaikum,

Alhamdulilah, aku telah selamat kembali ke Kolej Tun Mamat semula dgn jayanye sbb terpaksa tunjuk jln kt ayah aku. Sebelum ni aku pindah brg utk tinggal di Intersesi by own, after gi trip 5 hari yg lepas, aku tros gi KTM nek teksi (berdikari la katakan!) kahkahkah

Memandangkan ayah aku tak taw sgt jln kat Bandaraya Melaka nie, sok sebagai anak solehah aku menjadi tourist guide pd hari ini.. ahekss.. Penat..penat.... Pusing2 satu Melaka, seb bek jumpe jln blk ke KTM.. taklah sesat pun, blk2 jln yg sama gak.. hehe

This Monday, meaning 3 weeks left..

Lepas tu bru la cuti sebenar aku bermula.. Perit btul nk tinggalkan rumah td, dahla dpt tgk tv puas2, mkn sedap2, dan kuar dgn member..huhu.. Saboo yek izan.. Allah sdg menguji anda tu.

This weeks, aku de Test 1 dijangkakn pada hari Rabu nie.. Hopefully, aku dpt cover 5 chapters in E-Commerce subject before that.. hmm, then, siapkan project B2C which in progress..

Phase 2 on the way!!

Oklah, that all for today.. Salam sayang dari MM&I..



p/s: Hidup mesti diteruskan, keep looking forward!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin