Klik sini..

Thursday, June 11, 2009

Bom Atom Meletus!!!!!!


Ye itulah yg aku rse saat ini.. Bedebusshhhh! Takotnyer aku Ya Allah.. MySpace konfem, spe yg tak cuak ble result final exam nak kuar kan..kan.. huhu.. dak2 Uitm skrg mestinye nga busy nak check result masing2, abesla server busy memanjang..

First of all, before nk check result aku akan pastikan aku buat dulu solat Dhuha dan solat Hajat (note:bkn nada riak ye kengkawan) supaya Allah menurunkan rezeki kp keluargaku dan aku sendiri. InsyaAllah.. Ini sebagai ikhtiar aku yg terakhir.

Lagipun semuanye dah berlalu.. Usaha dah dilaksanakan, tinggal ketentuan dari Ilahi.. Kita dah pun buat yg terbaik..

Alhamdulilah, walaupun x sehebat seperti genius2 yg lain, aku bersyukur dgn result yg telah ditakdirkan buatku..Mungkin ini yang terbaik buatku..Sem depan, akan ku usahakan lagi agar lebih berjaya dari sebelumnya..InsyAllah..

Bagi rakan2 yg berjaya, tahniah aku ucapkan.. Bagi yg sebaliknya, gandakan usaha dan tawakal kepada Allah..Mudah-mudahan Allah memakbulkan usaha+doa kita.. Allah menilai dari usaha yang kita laksanakan..

"Ya Allah, sesungguhnya waktu dhuha, dhuhaMu, cahayanya cahayaMu, keindahannya keindahanMu, kekuatannya kekuatanMu, kekuasaannya kekuasaanMu, perlindungannya perlindunganMu.

Ya Allah jika ada rezekiku di langit maka turunkanlah; dan jika ada rezekiku di bumi maka keluarkanlah; jika sukar maka permudahkanlah, dan jika ianya haram maka bersihkanlah, dan jika ia jauh maka perdekatkanlah, dan jika ia dekat maka permudahkanlah; dengan kebesaran dhuhaMu, keagungan, keindahan, kekuatan, dan kekuasaanMu. Berilah padaku sebagaimana Engkau berikan pada hamba-hambaMu yang soleh.

Semoga Allah cucuri rahmat ke atas penghulu kami Muhammad, keluarga dan sahabat sekalian. Segala puji bagi Allah, Tuhan pentadbir seluruh alam."
Wasalam..

p/s: Tinggal beberapa jam lagi before my special moment!! MySpace




7 comments:

'AQILAH said...

IJAN..DA SAMPAI...HAPI BIRTHDAY! nak aku nyayi kat telinga ko x? hehehe

Milimilo said...

tahniah..kalau result setimpal dgn usaha, kita mmg patut bersyukur :)

BudakCHOCO Official Blogger said...

amin... insyallah dapat result yg bagus.. :)

ShaFril said...

smoga doa awk tu dimakbulkn insyaallah amin =)

Adam said...

hoo uitm lagik .. .:)

pudding pie said...

to Aqila,
hehe..thanks Qila..
bkn ke ko dah nyanyi utk aku smlm??
takpe, pasni giliran ko plak..
tungguuuuu!!

To milimilo,
yup, btul..
tq awk..

pudding pie said...

to cik Yanchoco,
alhamdulilah..moga2 betulah..
doakan kejayaan bersama!!

to Shafril,
sye doakan dari jauh k!!
hehehe..amin..

to Dakjaat,
yup..der masalah bro??

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin