Klik sini..

Sunday, June 7, 2009

Ronda-ronda Hujung Minggu



Post yg aku janjikan.. 6 Jun 2009 (Sabtu) yg lepas

Aktiviti hari kedua di KTM.. Bg nak elakkan kebosanan, aku, Laily, Zack dan KAk Amy gi Dataran Pahlawan sbb nk tgk wayang, “Jangan Pandang Belakang Congkak” dan jgk lunch (ingat nak curi2 gi mkn kt kenduri kawen dekat kolej) ahaksss..

Citer ni berentak komedi seram.. Bagi sesape minat movie santai dan rilex, jom tgk movie nie.. Walaupun mcm mengarut, tp kelakar la bagi aku..hehe..
MySpace

Then, kitorg jln2 kat Mahkota Parade sbb sebelah jek dari Dataran Pahlawan.. Lps solat, aku singgah jap Kedai buku Thai Kuang.. Tak sangka buku yg aku cari2 ada sbb kat Popular BP takde.. Memang rezeki aku la.. Alhmadulilah.. Yg bestnyer, dpt 10% discount sbb new arrival (note: aku bkn member Kedai Thai Kuang) So, jimat la dwet..hehe

MySpace Nak tau pe aku beli?? Tada…


Buku Langit Ilahi drpd Hilal Asyraf keluaran Galeri Ilmu. Rasa tak rugi dwet aku habis arini sbb aku dpt beli utk besday aku kali ni.. Buku berupa motivasi tarbiyyah rohani penggerak minda, pendorong semangat aku.. Manisnye hadiah kali ni.. Istimewanya, penulis nie sebaya dgn aku.. caya tak??

Mls nal upload byk2, ni je la yg aku sempat upload~aku dan the geng!



p/s: Minggu ni Bandar Melaka penuh dgn aktiviti2..fuh penat!


1 comment:

pudding pie said...

to en_me,
slm jgk..thanks 4 visit..hehe..
yup, jln2 hujung minggu
boring r..

to 3p4h,
em, lg specific kat atas Carrefour
tak sure tp dah de lama dah..skrg nk wat hotel kat seblh dataran pahlawan plak.. makin sesak la jwbnyer

to Kimomoto,
eh tak la..
besday minggu dpn..ceh2..

p/s: Sorry yek, ter'delete' comments korang secara tak sengaja. nak klik publish tertekan delete plak.. waaaaaa

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin