Klik sini..

Monday, August 24, 2009

Tiga Ramadhan

Alhamdulilah,

Sudah masuk hari ketiga Ramadhan

Bermakna sudah beberapa hari aku bersolat terawih
Di surau dkt dgn rumah sewa kami
Masih ingat ttg
Surau Tmn Bertam??
Haa, kat situlah..
Masih lagi di tempat yg sama..

Cuma kali ni lain..
Aku memilih solat bersama pddk area taman
Kalo last year, aku menumpg solat terawih 'open air'
Bersama student Poli
Dan manisnya, kni aku ditemani hosemate, Aqila
Yes..ader teman!!

Cuma yg tak beshnyer..
Solat terawih kami diganggu oleh bunyi bising
Kacau btul..
Hilang konsentrasi kitorang
Dgn suara kanak2 kecil yg bermain2 sekitar surau
Menjerit, memekik, berlari2 dgn terompah kayu
Sewaktu solat terawih.. huhu

Sabor je la..
Nasib baik di rumah Allah
Nak je suruh diorang dok diam2
Duduk cam patung
Hahahaaha =)
"Please la senyap adik2 ye!!"

ok lah, Slm Ramadhan semua..


p/s: Sorry pak cik, kenyang sgt nk amik Moreh smlm..

7 comments:

saiful mohamed said...

dulu kecik2 same je kita..
budak kecik biasa la..

Kambenggurun said...

oit~ makan moreh x ajak yeh?haha

'AQILAH said...

jan rapatkan saf belah kanan.

Max J. Potter said...

it's something to ponder about, no?

pudding pie said...

to Saypool,
hahahha, paham dah..

to Acu,
ko nak ker?
dtg r cni..ngeh2

to Aqilah,
ok2..

Max J. Potter,
yup, definitely..

Anep™ said...

biase lah bdk2..aku cm tu jg dlu..
hmm..rjin g trwih...bgus..
jgn tnggl trawih lak ok..

pudding pie said...

to Anep,
tqvm
insyaallah
Anep gi terawih tak??
rajinnyer baca sampai post yg lama pun Anep komen
trimas byk2

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin