Klik sini..

Tuesday, September 15, 2009

Nak dwet raya boleh??


Malam terakhir di Melaka
Yeay esok aku balik rumah..
InsyaAllah
Bee Pee here I come!!!

Tiket bus aku pukul 8.30pm
Itupun aku balik sorg2 lepas kelas Mandarin
boringnyer..
huhuhu

Malam ni dah pun 25 Ramadhan
Tinggal 5 mlm terakhir jek
Cepatnyer dah nak raya
Sebut pasal raya,
Aku bru jek dpt dwet raya pertama
hahahahha =))
[perasan diri bdak kecik lagi!]
tq Puan Jamie [bodek2]
sye sgt suka..lalalala

Oklah, sesiapa yg pulang esok
Selamat sampai ke destinasi masing2
Hati-hati di jln raya

***
***

sgt comel sampul ini

p/s: Test esok buat aku takde mood!!

2 comments:

saiful mohamed said...

test esok kat kepala mesti pikir hometown je..
good luck & smg selamat sampai bp..

pudding pie said...

tqvm epul
kne focus dlm test
aku boleh
yeay!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin