Klik sini..

Tuesday, October 20, 2009

Makan Besar di Umbai



Hari Khamis yg lepas
Kitorang 1 kelas dak2 BBAM 3A
Dah plan nak wat jamuan makan
Before final exam ni

Actually nak abeskan dwet kelas CB
Yang kitorg byr tiap2 bulan
[dahle kne ugut akak ceti kalo lmbt byr!]
hahahah, sory Zila, just joking!

So, cadangnyer pi mkn kat Umbai, Melaka
Yang lama, bukan Umbai baru yg terapung tu
First time gi ni
Slalu aku gi kat tmpat mkn yg baru tu
[Mahal gle seyh kat situ!]

Ayway, aku, Qila & Tia tumpang kete Fadlur
Thanks again Fad sbb sanggup antarkan kami balik
Safely to home, *wink* =)
Kitorang sume gi dgn kereta msg2
Sume pergi 1 kelas CB dgn lecture
PM Zaiton dan suaminya except Zaini dan Farhana
Zaini buat hal plak tp kitorg tetap troskan plan ni

Masa tunggu Mek, Syaza & Ain yg sesat
Kitorg tangkap gambar beramai2
Org2 kt situ semuanya dah pandang je
Takpe, kami wat bodo =)

Mlm tu kami melantak semua makanan laut
Ada kerang, sotong tepung, udang, ikan bakar
dan ikan masak 3 rasa
Alhamdulilah, sgt kenyang!!!
Dwet pun terbang...
Sampai je rumah, mata tak bleh bukak
Teros tersedar jam 4pg nk stdy Retail plak
Aduyai!!!






Pasangan lecturer kami..[jgn main2!]





bye-bye..

p/s: sgt busy lately..

3 comments:

Manusia said...

sedap tue..

saypOOL rafhtello said...

ikan bakar feveret all time... ;p

pudding pie said...

to manusia,
mmg sedap.. jgn lepaskan!
hahahah

to saypool,
yup, tp lg ske sotong tepung la..
nyum2...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin