Klik sini..

Friday, November 6, 2009

Tangkap Cintan Sama Si Dia



Detik pertama kali ku melihatmu
Aku sudah jatuh cinta



oh, iPod Nano!!!



Muahahha, tak bleh blah ayat diatas ye
Aku nak..nak..nak..
Sgt bende alah ni
Damn it!
Mahal gler plak tuh
Sila beri perhatian!!
For now price kat Mesia dlm RM599 jek

Bende lain tak pandang dah..
Tapi tunggu la dulu niat tu

Aku sgt ske iPod ni
*superslim*
*large display*
*8GB*
*Audio up to 24hr* ~ plg ske ni
*video up to 5hr*

Sbb aku ske gler dgr muzik
hari-hari aku dgr mp3
sampai nak tido pun dgr gak
tapi tak lah bukak kuat2 sampai org annoying
karang pekak den
hehehhe =)

Kalo takde muzik, rase takde life
Sampai cam gitu skali!!
hahahhaha, sampai member2 pun
dah paham dah, kalo panggil tak jwb
Sebab aku syok sgt
Dgr lagu Mp3 Hijau aku yg kiut-miut tu

Tunggulah iPod Nano tu okay
Takpun kalo birthday aku next yr
Ade org blanja okay gak
Kumpul dwet utk byr dwet ptptn dulu
Huhuhu, *sigh*
Lagi penting..



Colour ni cam okay jek kat mata aku!







p/s: focus..focus pd exam!

4 comments:

saypOOL rafhtello said...

aku pun tunggu org nak bg je..
ntah bile la boleh dapat.. ;p

'AQILAH said...

nak kuning!

~FaRiDzUl LaILy FuDzALi~ said...

time intersesi pnye pojek yg ecommerce tue kn aku ade letak ipod nie
ipod nie sgt lawa ok..aku jg ske
tp aku dah dpt yg laen..
:D

pudding pie said...

to epul,
hahahha, sama la kita..ni la bile takda dwet

to Aqilah,
yes qila, specially made for you

to laily,
tau, aku ingt!
hahah, konyer sony kan
tau warna ungu gak

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin