Klik sini..

Tuesday, December 1, 2009

Takut boleh diukur tak?? Ada ratio ker??

Uish, lama btol tak update blog nie.Selalunya aku buat entry sheduled. Means, aku boleh tetapkan bila entry tu akan dipostkan. Utk waktu2 tertentu kalo aku busy or mls. So, senang la keje den takyah ari2 post entry =)

As usual, my latest news..

Aku masih lagi bercuti di rumah. Kawan aku de ajak aku utk keje masa cuti nie. Tapi msh lagi dlm pertimbangan a.k.a Malas(hehehe). Sbb nak cover dwet sem 3 punya psl la ni. Habis simpanan ptptn aku utk sem 3. Sumenya pasal rumah sewa dulu *sigh*. Oh, bagusnya jika aku ni anak org kaya..Hahahhaha (angan2 tak sudah!)

So, kini aku menaip lagi utk entry bru.. Waktu pagi yg sgt indah lagi tenteram. Walaupun sakit kepala tak ckp tidur dan baru baik demam. Damn, I hate sick! Ni sume gara2 jiran sebelah aku yg aku sgt-sgt tak suka perangai diorg nie. Nak tegur terang2 tak bleh plak. Tegur dlm hati je la (kecewakah aku?)

Pukul 11.20pm
Aku terdengar jeritan panjang seorg pompuan (jiran aku tu).Kitorg dengar drpd dapur sbb dinding rumah batu umah aku bukanlah tebal mana pun, bunyinya sgt dekat..Kalo ngumpat pun bleh taw (ish2 sungguh takde privasi!). Aku yg syok2 tgk tv pun tak senang. Kaco btol!

Pukul 11.45pm
Bunyi jeritan makin kerap tapi dah makin jauh.Agaknya dah ke rumah jiran aku lagi sorg. Alim gak. Kes dera ke? Aku tak amik port la. Tapi makin lama gak nie, Suara dia je yg aku dgr. Bikin suspens je la.Aku syak kes histeria sbb ada bacaan Quran. Hmm, meremang je bulu roma aku. Dah byk kali aku bertembung kes2 camni. Asrama, rumah sewa. Malas btol. Fobia taw tak. Aish. takkanlah kat kwsn umah aku plak!! Damn it!! Dahla aku slalu jaga rumah sorg2. After this, fikir dua kali ejan..

Akhirnya, sampai pukul 12 lbh jgk la suara jiran aku yg kesakitan tu masih kedengaran. Dah la bilik aku betol2 bleh dgr. Aku yg slalu tidur lambat ni nak tidur awal pun tak bleh. Biologi clock la katakan. Last2 agaknya kul 4 kot aku bleh tidur. Macam2 bunyi dah aku dgr. Baca2 apa yg patut still tak bleh tidur, makin sakit la demam aku nie.. huhuhu

Hopefully, tak berlaku lagi. Walaupun dah biasa, tapi kalau terjadi lagi mmg serik. Sbb dulu asrama aku de kes histeria berjangkit. Takott! Aku nk bercuti dgn tenang ni. hu3 Nauzubillah..




p/s: Bykkan amalan sbg pendinding diri

2 comments:

saypOOL rafhtello said...

kena santau ke rasuk?

Cik Dila said...

erkk..histeria?
bnyak2 baca quran dan pastikan emosi sentiasa stabil.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin