Klik sini..

Tuesday, January 5, 2010

aku BukaN Desperado saNgaT!!



Bunyi sms Intel Mr SE aku kedengaran di telinga.

Rupa-rupanya..


"Sunyi? Anda dipilih utk menikmati model kami yg panas. Utk mendapat Koleksi video Peribadi yg hangat tersebut, sila balas Ya. Warning! Hanya untuk umur 18 Keatas"

+60134XXXXXX



Menyirap btol aku!!

Ingatkan scandal2 aku ker kot2 teringat kat aku ke. Damn! Memang aku cukup menyampah yg amat sgt2 bila dapat sms mcm nie. Banyak kali la jgk aku dapat. Kalau ada 2 no, dua-dua no pun dpt lagi. Inbox sms kat broadband pun dpt gak. Ingatkan tak de lagi dah. Dulu berlaku mcm tu jgk. Aishhhh, bengang gler!

Rasa mau belasah jek sape yg hantar msg tuh..

Berani btol diorg nie. Tak takot ke hapa??

Buatnyer yg terima tuh mak bapak ke. Remaja2 yg masih hijau ke. Risau gak aku. Dahla la skrg ni remaja2 pompuan tak bleh nak percaya sgt. Sumbang mahram menjadi2. Seram btol bila bce kat berita.. (Istighfar skejap!) Semuanya sebab naFsU jek!


Hopefully, adik pompuan aku tak terlibat la. Buat adik2 or sedara mara, kawan or sesape jek la yg terasa nak diberi nasihat tuh, jauhkan diri dari maksiat & ingat2 la Allah tu Maha Melihat apa yg kita buat!

Ingatan utk aku jgk tuh..

sbb aku ni bkan la "BAIK" sgt???? XOXO




p/s: Movie skrg dah makin "terbuka"


10 comments:

Zuewairy said...

hohohhoho.. selalu gak dapat mesej mcm tu;)

dila said...

minggu ni saje dah kat sepuluh mesej cam gitu aku terima..macamla dia bg warnig tu budak 18 tahun kebawah jadi takut.

BuLaN iTu aKu said...

hampeh tol siapa si pengantar mesej itu ...
suungguh membazir kredit.. dan tiada pekdahnya....

'AQILAH said...

wow skandal ?!

3p4h said...

Eh kita dpt msg yg sama =P
Yg pliknya, mana la depa dpt no kita ni kan? Haishhh

pudding pie said...

to zuewairy,

tau takpe..kalo la dpt tapis no tu

pudding pie said...

to dila,

memang, diorg peduli plak psl umo2 ni
sedangkan rokok pun tak de tapis

pudding pie said...

to bulan itu aku,

memang pun. bazir kredit jek
sape la yg buat kerja takde pekedahnya ni
huhuhuhu

pudding pie said...

to 'aqilah,

skandal jek. teman tp mesra
hahahah =)

pudding pie said...

to 3p4h,

tau takpe.memang pelik
maybe diorg main send kat random no kot
huhuuhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin