Klik sini..

Thursday, January 14, 2010

Bundle Punye Cerita!!

Tadi aku masuk satu kelas jek. Kelas ME cancel lagi buat kali kedua padahal baru start sem. Sibuk btol lecturer aku sorang ni. Kelas Service Marketing aku hari ini sgt enjoy! Kitorang semua dlm mode happy a.k.a. riang ria sekali sebab En. Harun kata "Hari ni kita tak payah start class sebab saya baru jek habis baca chapter 1!!

Hahahaha, memang sporting lecturer aku kali ni.

Sebenarnya subjek ni diperkenalkan kembali utk sem ni. So, ni first time En Harun ajar subjek ni. Takpe, En Harun, "Biar klass kita slow and steady asal jgn moody-moody!!" Muahahaha =)

Dah alang-alang habis kelas 12.30pm, lepas lunch kroni2 ku termasuk la aku bercadang nak cari baju bundle. Ehekkks, awal sem la katakan! Lagi-lagi bila dwet tgh banyak berkepuk-kepuk di dlm bank. Rilek, tak mahal pun. Janji kau pandai cari baju bundle yg cantik tapi tak nampak cheap. Kahkah. Boleh la nak pakai gi kelas.

Lama aku tak letak gambo. Layan je lah!



Murah kan?









p/s: Baju bundle laki lebih byk dari girls punyer! =(


10 comments:

tiatyot said...

oh no, aku di bundle?
aku patut amek baju yang sempit sikit..
sebab baju aku semuanya besar! haha.
takpelah, preparation untuk pregnant nanti..

saiful mohamed said...

standard r bundle lelaki lgi byk..
pompuan brg murah byk nak dapat..
kat kedai berlambak-lambak..

fashah84 said...

salam..

sy tgok profile awk minat tgok citer ade islamic added..

ape kata sy syorkan awk tgok citer Ketika Cinta Bertasbih..best gak citer ni..adaptasi novel dr penulis ayat2 cinta..

salam ukhwah.

laily said...

bru tau ke?
best kn?
korg msti giler kat sana

Azuan said...

ye la..kat tempat lain susah nak cari byk baju lelaki berbanding perempuana huhu

pudding pie said...

to tia,

yes, dat u r.
ade plak pregnat pakai bj kemeja..lalalaa

pudding pie said...

to saypool,

mne de murah. mahal taw tak. rm30 & above la. tu yg kitorg carik bundle tu.

pudding pie said...

to fashah84,

salam..

owh, de citer tu dlm folder.
hehhehe..mekasih suggest ya!

pudding pie said...

to laily,

tak la giler sgt. tak byk choice daripada mase intersesi dulu
huhu

dahla panas, tak bukak kipas,
kitorag blk bru die bukak

pudding pie said...

to azuan,

tau takpe. mmg susah pun
bj laki byk jual

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin