Klik sini..

Thursday, December 9, 2010

Pahit Macam Hempedu

Its almost 3 weeks.. *woot*

Still on counting.. yeah!
I'm so proud of you Norizan.


However, this week sucks!!! Asyik kene tengking jek. Tanya soalan baik-baik pun nak marah.  Dalam hati nak je cakap, tapi kena la buat muka innocent kan tapi itupun tak jalan gak.Tanya salah, lagi tak tanya salah. Fobia betol aku nak cakap sepatah perkataan pun dgn dia.  Penat la aku camni. Lagi-lagi nak mengadap muka dia jek setiap hari. Aku rasa dia memang tak suka aku kot. Apa ni?? Semua yang aku buat macam tak kena jek kat mata dia. Aku sorang jek okay. WTH?? I can't pretend everything looks fine. I can't but I have to. Dugaan Tuhan nak bagi kat aku sekarang. Sabar lagi..


Bosan dan penat...


Setiap hari rasa takde mood jek nak datang keje. Nasib baik HOD aku baik-baik semuanya. Kuat menyakat. Hehehe. Kurang sket stress aku kat department tu. *sigh* At least diorang boleh bergurau senda dengan kitorang bertiga ni. Tak la sombong sangat. Aku suka. Meriah sikit petang-petang yang boring tu ^^ ~
Nak marah pun takde la sampai melukakan perasaan aku. Aku terima dengan hati terbuka. Al-maklumlah, praktikal semua baru nak belajar.


Bukan tu je yang mengganggu fikiran, tapi musim hujan buat beberapa minggu ni menyebabkan aku terpaksa berhujan setiaop hari. Al-maklumlah naik moto. Lagi-lagi tinggal sorang ni. Memang susah.  Nak mintak tolong parents hantar pun tak bleh la. Jauh. Nak tak nak kena la independent. Cepatla musim hujan ni berlalu. I can do it! hehehehe


Aku selalu bagitau diri sendiri, bagi motivate, penguat semangat aku;

Remember Allah is always with you.Be strong & never give up, Ijan ^^ You're a champion,show them what is a true champion. I'm so PROUD of you..



1 comment:

meo said...

you can do it ! :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin