Klik sini..

Tuesday, August 19, 2008

My heart say...

Assalamualaikum...

Today I want to share something that I got from someone... To me, its brings a meaningful thought after what I've been through for this 19 years old I live.. Hopefully, in the future I will try my best and effort to fulfill my duty as a loyal servant especially to Allah the Al-Mighty.. InsyaAllah.. Amin..


Ya Allah,jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,
agar bertambah kekuatan ku untuk mencintaiMuYa Muhaimin,

jika aku jatuh hati
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu
agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta semua

Ya Rabbana, jika aku jatuh hati
jagalah hatiku padanya agar tidak melebihi cintaku padaMu

Ya Rabbana, jika aku jatuh hati
jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dariMu

Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah, jika aku menikmati cinta kekasihMu,
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indah bermunajat di sepertiga malam terakhirMu

Ya Allah, jika kau halalkan aku merindui kekasihMu,
jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu hanya kepadaMu

Ya Allah, sesungguhnya aku bermohon padaMu
Agar selalu mencintaiMu

InsyaAllah..janji daripada hambaMu.



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin