Klik sini..

Sunday, April 5, 2009

Tagged by Qila 2

Adakah anda suka blogging? Kenapa?

Makin hari makin suka..hahaha..

Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)

Langit Ilahi – Hilal Asraf
My Life As - Jepah
From The Inside - Fathiyyyah
Expect The Unexpected - 3p4h
Sume roomates aku

Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati? dan Siapakah org itu?

Mestilah.. My soul mate

Taken or single? Mana lebih bagus?

single


Pernah tak cinta anda tidak di balas?

Tak ingat la..time tu kecik lagi..masih sek ren..

Ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5 (btolkan skit: suami/isteri)

Mak ai, soalan ni betul2 cepucemas la.. kalo x jwb bleh Aqila ??
okay2,,be sporting izan..hehe
jwb je la walaupun tau org tu x bce blog..huhu
1) Agamanya (terserlah drpd penampilannya, bkn ustaz pun boleh)
2) Manis wajahnya asal sedap dipandang (takkan la nak tgk mke berok plak setiap ari kan?)
3) Matang (Nak jadi ketua keluarga nie)
4) Kelakar (tak la boring nanti..hahaha coz aku ske gelak!)
5) Tenang dan penyabar orangnya

Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?

Kalo plan, suppose 26/27.. Tapi sumenye di tgn Tuhan

Nak berapa anak?

Adoyai.pe punye soalan daa..Rezeki tuhan nk bg


Lucky person yg anda ingin tag:
Farawahidayah
AkuAie
Eiyra
Fathiyyah

7 comments:

ファラ said...

makasih ya buk dijawab tag nya!

awanachinta said...

aku taknak tag pon
huhuhuhuhuhu
tp aku nak jg wat

AkuAyie said...

tagged done =)
Tagged Done

aCu said...

as wrote by chitale:

Ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5 (btolkan skit: suami/isteri)

Mak ai, soalan ni betul2 cepucemas la.. kalo x jwb bleh Aqila ??
okay2,,be sporting izan..hehe
jwb je la walaupun tau org tu x bce blog..huhu
1) Agamanya (terserlah drpd penampilannya, bkn ustaz pun boleh)
2) Manis wajahnya asal sedap dipandang (takkan la nak tgk mke berok plak setiap ari kan?)
3) Matang (Nak jadi ketua keluarga nie)
4) Kelakar (tak la boring nanti..hahaha coz aku ske gelak!)
5) Tenang dan penyabar orangnya

chika's comment:
tale,aku rase ciri2 tu sume ade kat WakJer ar..wakaka..

p/s: approve comment ni!jgn ngade2 nak delete plak..babab kang!

pudding pie said...

to qila,
ur welcome =)

to awanachinta,
yek, aq tau ko mmg rajen wat tag nih..

to AkuAyie,
thanks!

To Acu,
wah..wah..ingt lagi ek ko..mne ko tau sesuai nie..ntah2 utk ko kot??
sje jek nk knekan aku ea..
Chika JAHAT!!!
huhu..x nak kawan...

aCu said...

weyh~
aku baek seyh..
haha =D

pudding pie said...

To Acu,
ye la..ko memang bek..
bek der makna tuh..wakaka =P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin