Klik sini..

Wednesday, July 1, 2009

Kondisi Hati



Entry kali ni sekadar luahan
Pendek & ringkas..
Bila mataku sukar utk lelap buat pertama kalinya
Tak tau kenapa
Mungkin kerana...
Aku menjadi manusia “tewas” hari ni..
Aku sedih sgt2
Ble byk bende bermain2 di fikiran aku
Aku juga insan biasa
Punya kemahuan, punya keinginan
Tapi aku dilahirkan dgn memikul tanggungjwb yg berat
Satu beban
Dan masalah itu takkan selesai walau aku menangis
Cuma...
Aku hanya mahu diberi sedikit ruang dan ketenangan..

Damn, aku benci perasaan ini !!
Ingin sekali aku…
..
..
..
..
..
..
..

Menangis semahu-mahunya dlm hujan



Moga aku menjadi lebih kuat drpd hari ini dan semalam..

“Ya Allah, tabahkanlah hati hambaMu ini.. Berikanlah aku kekuatan demi menempuh hari2 yang mendatang”

5 comments:

Meooo Comicore Club said...

jgn sedih2...

hepi2 slalu.

jom tgk trensformes... :p

btw, nice pic!

Syaza Ridzuan said...

sabao wey..sabao..
t aku blnja ABC ekh..

'AQILAH said...

ko kenape jan?

mynncinonet said...

nape ni???

aper2 pun sbr ye cyg..=)

~FaRiDzUl LaILy FuDzALi~ said...

ijan..windu aku ke?
aku kat cnie jek ha...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin