Klik sini..

Saturday, September 19, 2009

Ucapan drpd Tuan Blog Ini




Dengan ini saya, Norizan Binti Samsudin ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin buat semua yg mengenali saya..ececeh..

Saya nak amik kesempatan ni utk memohon ampun dan maaf andai saya..

terkasar bahasa,
tersilap kata,
termengumpat korang,
terkecikkan ati korang.
termarah korang..
terlanjur perkataan,
terbuli seumpamanya
dan tersinggung perasaan korang..

Sesungguhnya saya hanyalah insan biasa yg sering melakukan kesilapan
Yang baik itu dtg dari Allah, yang silap itu dtg dari kesilapan saya sendiri..

Salam Aidilfitri 1430H buat pembaca2 blog ni, para followers, kawan2 Smk Convent, kawan2 Samura, kwn2 Matrix Johor dan sesiapa yg mengenaliku termasuklah the silent readers [sorry kalo ada yg tak disebut, ramai sgt!]

Semoga Hari Lebaran kali ni membawa makna yg sungguh indah buat korang!!



p/s:rindu nak main bunga api

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin