Klik sini..

Friday, October 23, 2009

Menjelang Minggu Exam


Moo ~Kredit pic dari blog Color Me Katie


Alhamdulilah,
Dah tamat dah sesi kelas..
Saat yg paling aku suke bila gi kelas
Jumpe kwn2 sambil cuci2 mata
hahahahah =)

Minggu ni adalah minggu terseksa
Jiwa dan raga ku fasa 1
Sebab 1 minggu aku tak bleh tido lena
nak siapkan project paper, presentation
Test dan role-play Mandarin
Pergh, mmg mencabar ketahanan tol!

Cuma sket je aku terkilan
Kitorang siapkan project paper "last minute"
Aiseyyyy, risaunyer aku!
Mesti lec kuciwa dgn kitorg kowt
Salah kitorg gak..
Ada waktu terluang, buat perkara lagho
Kan dah menyesal..ish3

Maka, dgn ini exam kat kampus aku
akan bermula next week..
Farewell to senior2 part 5..
Lepas ni dah tak jmpe plak
sedeyy nyer..

"Good luck utk saper2 yg akan mengambil musim exam"

p/s: rindu nak gossiping!

1 comment:

Azuan said...

last minit tu perkara besa bagi student haha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin