Klik sini..

Friday, January 1, 2010

Tahun Baru sudah mali!!



Hrmm, sudah masuk 1 Januari 2010 bila entry ni ditulis..

Jgn lupa, 15 Muharam jgk (bulan terang kah?)

Rasa sayang plak nak tinggalkan 2009, sbb byk btol kenangan2 yg aku simpan. Terkilan gler. Rasa mahu stop jek MASA. Huhuhu. Tapi aku tak sambut pun mlm tahun baru. WTFun?? Bleh jln lah. Btw, memang sayang tahun 2009 lagi2 Sem 3 (senyum sorang2 lagi..)

Dan paling sakit, masa cuti ni lah. memang frust gler menonggeng aku.

Argh, lpekan je la. Tahun baru, so azam pun mahu baru, hidup pun baru jgk!

Tinggal 2 hari jek lagi before aku kembali semula ke Melaka. Adoyai, perlu ke balik?? Rasa tak bersemangat btol! Barang2 pun tak kemas lagi. Rasa mcm sekejap jek cuti. Aik?? Penipu btol. Dulu bkn main boring gler bagai sampai tak taw nak wat apa dah. Cit, hipokrit sudah!

Apapun, sayang mahu tinggalkan Batu Pahat tak lama lagi!! Moga tahun ini menjadi tahun yg lebih bermakna & bermanfaat buat aku drpd tahun 2009..InsyaAllah!


Bye-bye 2009, Welcome 2010!!


p/s: tunaikan hajat dulu sementara sempat!


10 comments:

'AQILAH said...

ko dekan sem ni?

saypOOL rafhtello said...

yang lalu takkan berulang lagi.. =)
happy new year..

bEEdLE d' bARd said...

happy new year dear.. =)
eh nape suka dgn sem 3?

aCu said...

happy 2010 to u.moga lebih baik dr tahun lepas.amin.

AzuanBudakPandai said...

selamat tahun baru huhu

pudding pie said...

to aqilah,

heh?? apsal tnye?
ko dekan ker??

pudding pie said...

to saypool,
setuju sama lu

pudding pie said...

to beedle d'bard,

sebab...
de crush bru..hahahha
byk kelas gap

pudding pie said...

to acu,

tingkayu..you too chika

pudding pie said...

to azuan,

same too you!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin