Klik sini..

Monday, September 6, 2010

Di Penghujung Ramadhan..

Lagi beberapa hari jek Ramadhan akan menutup tirai.. Sob sob..
Macam-macam kisah sepanjang Ramadhan ni
Flashback balik, inilah kali terakhir kami satu rumah akan berbuka puasa
Buat kali terakhirnya sebelum final sem akan tamat
Bersahur bersama..


Masak bersama-sama, lepak-lepak selepas berbuka
sambil bergossip  bersembang
Dapat try masakan baru, yeay! >_<
Rindunya saat ini nanti!!!


Tapi paling best..
Puasa kali ni dapat jimat dwet..
Masak sendiri yang best tu
Jarang kami makan luar kecuali bila ada kelas ganti malam..
Gi bazaar Taman Cempaka pun jarang, maklumlah jauh
Last day baru dapat gi..hehe
Dengar semuanya selalu gi bazaar, jeles gak
 tekak ni rasa nak telan je semua tapi..

Semuanya..

Alhamdulilah  ^___^

Thanks Allah atas rezeki-Mu…



p/s: mencari-cari Lailatul Qadar.. =)

5 comments:

'AQILAH said...

betul tu..sangat jimat kan..hari tu, korang beli ape je kat bazaar ?

Syaza Syahira said...

sob2..sdihnye..tak kira..t aku nk msak gk!

pudding pie said...

qila,

aku bli bubuk lambuk kg baru tu
tp rse cam kurg something la!
bli gak ayam panggangm muffin cokelat, kueh teow penang

pudding pie said...

syaza,

hahah, masaklah..bleh jek

Syaza Syahira said...

char kuey teow la..pn cm krg gk..tp bantai pelahap gk..
xlupe air klapa yg da msam, krg asam pnye org..
dan coconut shake..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin