Klik sini..

Thursday, September 9, 2010

Semperit & Tart Nenas kuih kegemaran saya!

Wah, sudah masuk bulan September!!


Maknanya ada banyak komitmen perlu diuruskan sebelum September tutup buku..yup! Anyway, yang lebih penting RAYA kian hampir dan kita pun dah sampai penghujung RAMADHAN.. Sedih ISK ISK ISK =,( banyak kisah suka duka sepanjang bulan Ramadhan ni berlangsung..


Apa khabar semua warga bloggers? Sudah bayar zakat belom? Hehehe


Mungkin ada bloggers yang akan menyepi sepanjang cuti raya 2 minggu. Faham dah, offline la tu takpun sibuk beraya rumah sedara! Hehe.. Mungkin aku pun akan turut bercuti dari blogging memangdangkan kampong terchenta ku itu tiada signal 3G yang memungkinkan aku online!


Grrrr, saya budak alaf baru maka saya SANGAT perlukan INTERNET!! *sigh*


Terpaksa puasa Facebook, Blogspot dan jugak Twitter, ~ ~ Sorry guys, no internet are available, setakat EDGE/GPRS tu apaleh sangat, bukak Twitter je boleh la. Lain la kalau aku beli Black Berry.. No..No..No Black Berry for me rite no, not this time.. Save for later HA HA HA poyosss je aku ni!

Oh ya, sebelum terlambat – Norizan Bt Samsudin ingin mengucapkan “Selamat Hari Raya Aidilfitri” kepada sesiapa yang mengenaliku personally atau pun kawan-kawan mayaku..hehe.. Dengan seikhlas hati, saya ingin memohon maaf kalau ada salah & silap sepanjang kita berkawan yek!!


Jaga diri dan jauhkan dari bahaya terutamanya ketika balik kampung tu.


Selamat untuk anda semua!!



p/s: not fair, nak dwet rye gak!!..huhu


2 comments:

Surau Al-Ghafur said...

hepi raya day..minal 'aidil wal faaizin

tiatyot said...

selamat hari ghaya

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin