Klik sini..

Saturday, January 22, 2011

Kali Pertama

Hi,

Okay, aku admit aku memang MALAS giler nak update blog
Sejak time final sampai la tengah praktikal
Giler takde mood. Cam haram jek nak bukak blog
Sebab aku cuma giler TWITTER & FB jek sekarang ni
Hahahaha, seribu kali maaf okay =)


Member-member ramai dah ingatkan
Bila mahu update ya?
Thanks sebab korang SAYANG aku lagi
Mahu baca lagi celoteh aku. Cuma aku jek.
Takpe, aku cuba lagi. Mengupdate khas untuk member-member tersayang..


Kroni-kroni ku.. ahakss =)




Entry kali ni pada 3 Jan 2011 yang lepas..

Group aku, Miya, Qila, Oya &Yana kena jumpa advisor kitorang, Tn Hj Shariff
untuk bincang pasal Research report.. takut!
So, hari tu kitorg amik cuti dan turun Melaka yeay! ^___^
Happy giler dapat jumpa balik ramai-ramai. Rasa nak putar balik masa silam (kalo boleh?)
Meeting kitorang dari pukul 12.45pm sampaila 4.30pm Fuh lama siot!
Tapi at least dapat la lama-lama sket dengan diorang memang worth it.
Nampak budak-budak Account yang stay lagi kat KBM *jeles*
Sayang tak dapat jumpa member aku.


Masa balik, aku sempat lagi pergi Subaidah depan Maybank, beli rojak
Giler rindu makanan kat Melaka. Yong tau fu Mara, ABC dll
Rasa nak telan semua ^.^
Tapi perut kecik jek. takpe, next time!
Ada jodoh, datang lagi..
Aku tinggalkan Melaka dengan rasa terharu *sob*


*****


p/s:   rindu nak jejak kaki kat KBM lagi..


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin