Klik sini..

Sunday, January 2, 2011

My day on 1.1.11





Happy New Year!!


Gong Xi Fa Chai!!

Alhamdulilah, dah 2011. Officially I'm going to be 22 this year..OMG! Sudah besar maka boleh jadi mak orang?? Hahahaaha^^  Ea silap, sudah tua maka semakin matang dan boleh berfikir mana yang baik dan buruk. Agaknyalah. kekeke ~ ~


2010
Berlalu sudah. Rasa macam nak review balik. Banyak yang berlaku tahun lepas. Macam-macam pengalaman aku alami, Baik buruk pahit manis semua ada. Bak kat Tok Wan; "Macam-macam ada!" Hah, memang tak boleh lupe sebab ia mengajar aku erti hidup. Kenangan-kenangan terakhir bersama member-member di Uitm terutamanya ex-housematesku, Qila, Oya & Syaza dan juga budak-budak Marketing part 5A, 5B & 5C. Ahh, manisnya kenangan! Lepas ni dah masuk alam pekerjaan, so takde main-main lagi. Fikir nak balas balik jasa mak ayah. Itu yang penting.. ^__^


 2011
Tahun baru, 1.1.11 no yang sangat sangat cantik. Ramai agaknya yang kahwin semalam termasuklah sahabat ku di Samura, Aida Azmal. Tahniah ku ucapkan pada beliau (ramai betol teman seusia ku sudah berkeluarga, aku bila lagi agaknya ya?? hehe insyaAllah!) Semalam, aku menghabiskan tahun baru dgn bekerja. Well, no public hoilidays for me..huhu  Apapun, lepas balik keje, En Khairul belanja kami, aku dan Wida gi lepak-lepak kat Old Town untuk minum  petang. Thanks ya En. Khairul! First time aku makan kat Old Town. hahaha *blushing* jangan gelak okay!




Jarang ni nak suruh exec belanja makan..hehe ^^




Lepas makan-makan, sambil borak-borak, kitorang balik hotel balik. Kami stay sekejap, sambil monitor function dinner budak-budak lepas sekolah. hahaha sangat kelakar! Fesyen mengalahkan budak U. Padahal
18 tahun je kot. Mak ai. sabar je la. terseksa mataku tengok diorang ni. Bosan giler, kitorang teros blah.

Next time, aku nak tengok function wedding plak!


 p/s: cuti ku approved so Isnin ni cuti. Turun Melaka!


2 comments:

Kambenggurun said...

chitale! kenduri aida pegi tak?

azuan said...

tak pernah masuk old town...huhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin