Klik sini..

Sunday, February 27, 2011

Mess Night

Salam semua.

Nampaknya dah masuk penghujung bulan Februari. Yeay! Lagi sebulan lebih jek aku kan berpraktikal lagi. Memag tak sabar nak habis tapi lepas tu kene cari keje pulak. UHUK UHUK ^^~ Kali ni aku post entry lama.ngeh =)


Aku berpeluang untuk tengok function masa dinner "MESS NIGHT" kat hotel tempat aku berpraktikal. Dinner kali ni lain sikit sebab dinner berprotokol ala-ala makan beradap gitu. Dulu aku selalu join gak waktu duduk asrama sebab tiap-tiap bulan ada makan beradap. Teehee =) Oh ya, dinner "MESS NIGHT" ni lain dari yang lain sebab korang akan makan bila lagu yang dimainkan bertukar-tukar. Ahahaha macam robot dah aku tengok diorg ni makan. Tukar lagu jek dah kene serve makanan lain. Membazir tapi rezeki bagi kami. hahaha =)


Sebelum function aku uruskan menu card segala jadah tu semua. Cerewet tol! Sabar jek la. Sales person aku pun banyak kuar dwet sendiri sebab nak layan demand diorg ni. hehe Sorry. Then, before function start aku dan Syera menyemak tengok budak Banquet hias Grand Ballroom sambil amik gambar. hahahaha Paling best bila dapat makan free. nyum nyum  










p/s: Penat tapi berbaloi!.. ^^~  


2 comments:

Kambenggurun said...

mess night? tu bukan dinner utk budak2 palapes/ROTU ke?

pudding pie said...

Aah la kot.aku pun tak taw la..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin