Klik sini..

Wednesday, March 2, 2011

Note 1



I'm so sorry..


Entah beberapa kali agaknya aku cakap sorry. Sorry to myself, sorry to others. I really mean it. Banyak kali menyusahkan orang lain. hehe. Beberapa harini ni sangat sibuk sampai badan sendiri pun tak terlarat. Sakit seluruh badan sampai satu tahap aku terus demam.MC beberapa hari. Tak boleh bangun sebab suhu 39'C. Mungkin keje melampau sangat. Sebelum tu tolong housekeeping jugak Satu pengalaman baru.Dapat tengok bilik dan jugak tengok cara diorang bekerja Fuh, penat! I tell you ^^


Aku dah pun buat yang terbaik. Sehabis mungkin. Sayang takde yang menghargai tapi aku sangat bersyukur sebab masih ada kawan-kawan yang sanggup tolong masa aku susah. THANK YOU SO MUCH.

I'm very thankful ~^^




No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin