Klik sini..

Wednesday, March 2, 2011

Note 2


Assalamualaikum.


Moga hari anda baik-baik aja.=)


2 hari ni aku sorang-sorang kat department sebab Syera cuti *sigh* boring sket. Rasa tangan tak cukup sebab terkejar-kejar nak buat sume benda. Nasib baik ada orang tolong. Arigato En Khairul, Arigato En Iskandar. Hehe =) Sangat terharu! Ada masa diorang sangat baik hati. ^^ Lagi-lagi bila ramai lak on leave masa aku sorang ni. Aishh.


28 Februari 2011
Aku diminta menolong Banquet jadi waitress masa dinner persaraan Ketua Polis BP malamnya memandangkan Banquet tak cukup part time. So aku keje la part time malamnye lepas balik keje. Fuh, first time serve, tolong angkat pinggan, clearkan meja, tuang air kat guest. Memang lenguh tangan dan kaki lagi-lagi pakai heels sebab tak sempat nak balik rumah time tuh. huhuhu 


Siyesly, sekarang aku sangat-sangat memahami keje banquet ni. Bukan senang tahu. It does pay well but u'll get tired easily if you're not strong enough.  Kene kuat semangat fizikal dan mental taw. Lepas dapat pay cash, aku teros blah.


Malam tu,aku susah nak tido sebab kaki sakit sangat, berdenyut-denyut T_T


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin