Klik sini..

Tuesday, March 8, 2011

Note 3


Salam semua,

Dah masuk bulan 3. Woot ^^~ Lagi beberapa minggu jek ku berpraktikal lepas tu cari stable job pulak. Aish aku masih tak decide lagi nak stay kat BP ke dok merantau lepas ni. Dilema. Aku anak sulung, so tanggungjawab jaga mak ayah satu hal. Kalau bukan aku sapa la lagi kan. Aishhhh


Lupakan sekejap tentang responsibility tu..


Sabtu lepas 5hb Mac, lepas balik keje cadang nak kuar makan. Aku, Syera dengan Wida singgah Ceria Maju berdekatan taman perumahan aku bersama dengan exec department aku, En Hamdan dan En Iskandar. En Hamdan nak belanja makan sempena besday Wida yang lepas. Alhamdulilah, dapat makan free! yeay!!! Bukan senang orang nak belanja makan ni. Aku jarang-jarang dapat peluang makan luar. Suka taw! Dapat hang out luar sekali sekala memang syokkk! kekekeke ^^~


Jam menunjukkan pukul 9.30pm, awal lagi. So, kitorang bertiga singgah BP Walk sambung bergossip! Lepak kat kedai Ramly. ahahahah =)  Angin pun sepoi-sepoi bahasa malam tu. Patutlah ramai suka keluar malam. Jeles! Sambil borak, sambil minum dan jugak cuci mata. Oops! =) Macam-macam ragam. Paling meluat kalau asap rokok tu menusuk hidung. Grrr tapi aku pun bukan peduli sangat janji kitorang enjoy. Ini kali kedua kitorang bertiga hang out together. Busy huhu..  


Such a precious time! Thanks guys  


p/s: entah bila dapat lepak-lepak lagi..


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin