Klik sini..

Monday, March 14, 2011

Note 4 : cuti sehari terasa macam public holiday la!

AHAD 13/3/2011

Mujur harini tak hujan macam beberapa hari lepas. Bukan rimas tapi risau takut tak dapat tunaikan janji. Bukan senang nak keluar lagi-lagi bila dapat jumpa mereka selang beberapa bulan mahupun setahun sekali. aishh T_T sebab mereka lah member yang rapat dengan ku kat Batu Pahat ni. hehe ^^~ dapat gossip sama-sama, shopping sama-sama makan sama-sama, tengok wayang pun sama-sama lah! TQvm Ain & Dilla 

Big Cinema BP Mall.. macam hampeh! 


laparnya saya! 1st time makan kat Kenny Rogers..

Kami tengok 127 Hours bila sume citer best-best tak kuar lagi kat Big C. Geram sungguh. Overall cerita ni not bad. Truly true story. Tentang hero yang cekal dalam menyelamatkan diri kat tengah-tengah canyon yang maha besar tu. Fuh tak tau la kalau aku yang kat tempat dia. Boleh gila kot! Tabik spring la.. Kawan aku kata best cerita ni lagi-lagi yang tengah putus cinta. Why? aku pun tak sure tapi bagi aku 50-50 la. Not bad bagi aku yang tak minat cerita genre camni.. Hehehe =)

Mamat ni adalah Harry Osborn dlm Spiderman tu?? Fuh..

Waktu tangan kanan dia tersekat di celah batu..


p/s: sangat-sangat risau dgn keadaan Jepun sekarang.  huhu T_T

2 comments:

Kambenggurun said...

omaigod citale!!!!!!!! ko nampak sangat cantik sekarang! weeeeeeee :D

pudding pie said...

ehemmm mekasih. apa selama ni aq x cantek kew?? huhuhu

ko lagi cun melecun

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin