Klik sini..

Thursday, July 2, 2009

Duit ku terbang tinggi lagi..


hari ni aku kuar jgk rumah akhirnye..MySpace
stelah cuti seminggu lbh
nak kuar tp xder member
sbb sume dah blk U msg2
"apsal korg blk cpt sgt ek??"
"tak kesian kt aku ker??"
huhuhu MySpace

Plan aku ari ni adlh nak setlekn bebrapa hal
pastu aku dan makcik gi Carrefour
slalu gi Summit Parade
tp sbb xder member so cancel gi sne..
Carrefour BP,
berhampiran dgn Tmn Setia Jaya
jauh gak dr rumah aku
tp okey la sbb 1 level jek, mls punye psl
lagipun aku nak bli brg keperluan jekali
Sempat jgk aku jenguk kwn lama 1 sekolah

Ikin nama diberi..hehe
Die keje dlm Carrefour tu jgk..
Rsenyer dah lbh setahun tak jmpe, msk U apetah lagi
Sbb aku nie jrg gi Carrefour
boring...
tak besh lgsung!!



mse tunggu org amek, sempat la jgk snap gambo
yg tak bpe nak amatur nie..
boring sgt.. hehe
MySpace


then, kitorg singgap jap kt Masjid Besar Batu Pahat
utk solat Asar
dulu aku slalu panggil je Masjid Biru sbb kaler die biru
my fav kaler tuh.. "Blue Clues"
hahahaha


Mari Menjadi Hamba..


Dan snap lagi.


p/s: 1,2..3 Go! Packing Time!! MySpace


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin