Klik sini..

Saturday, July 4, 2009

Saat Untuk Kembali


Askum semua,

5 July dijangkakan aku dan rakan2 akan kembali lagi utk permulaan semester yg baru. Terasa baru semalam jek aku menduduki final exam bersama teman2 seperjuangan.. hehe Rindunye nak jumpe diorg.. My roommates – Aqila, Tia, Fara, dan Ira. Jumpa kalian di Pulau Gadong ya! Tak lupe budak2 BBAM..


Cutiku selama 2 minggu (memandangkan aku mengambil Intersesi spjg cuti) seperti tak terasa plak jika nak dibandingkan dgn cuti mereka selama 2 bulan.. Mcm nak cuti lagi.. Nak dok umah puas2.. Hmmmm… Going to miss it. Hopefully, semuanya bermakna..

Target semester baru ni aku nak zero ‘ghiab’ (tak hadir).. Jaga kesihatan. More focus in class. Hopefully, dpt la lecturers yg best mcm sem lps. Khabarnye bakal lec BEL sedkit tegas. Risau, lg pulak de subjek Presentation Skill..Gulp!! Drop bleh tak?? Huhuhu

Dan aku nak tetapkan niat – nak dapat ‘mumtaz’ utk semua subjek sem ni.. Of course nak dpt DL.. Spe tak nak kn?? Haha, Amin.. My top priority for now. Menjadi hamba Allah yg terbaik jgk.. InsyaAllah..

Doakan yek..

Mari sama-sama berusaha!!


p/s: Masih mencari-cari mood sblm start sem baru.. =(

5 comments:

marhamah said...

room8 tp ain xda ka?
haha

@deyLL@ said...

harap2 pencarian mood anda akan berjaya..hehe..!!gluck for the new sem..chayyok!

~FaRiDzUl LaILy FuDzALi~ said...

perlu cri mood eh?
erm..mari bsam2 kita bjuang
ingtkn aku tok bwk novel tue ke kmpus tau!
aku dah bpeluh mnyelongkar tok bg korg pnjm..some appreciate should be nice
;p

'AQILAH said...

yay! esok kite jumpe ye jan...

ayuh mencari mood..hehehe

pudding pie said...

to mar,
haah, ain xde..
akan dtg..hehe

to adeylla,
thanks..
masih mencari lg..huhu
you too dear!

to laily,
ye laily..
THANKS SO MUCH for ur effort!!
syg ko..hehehe

To aqilah,
Jom!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin