Klik sini..

Thursday, November 26, 2009

Riang Ria Raya Haji


Bunyi msg En. SE masuk kedengaran di hujung telinga aku.

Seawal 8.30pg lagi, aku dah terima sms dari classmates aku kat KBM, Farhana. Fana or Ana nama nickname dia budak High Castles.hahahaha. Dgn mamai dan rase ngantuk mata kabur2, aku reply msg kwnku.

Fana: Free tak?? Jom.
Aku: What?? Pepagi buta nie??

Stop..stop.. Sampai situ je la aku bgtau. Takkanlah nak citer sume kat sini segala maki hamun or ayat2 membunuh antara kitorang. Tipu je la. Muahahaha. Terkejut aku tetibe je ajak kuar. Well, take note and pen ye kengkawan. Kalau nak ajak anak orang kuar sila buat appointment or inform bgtau awal-awal. Mana la tau kot2 aku de plan nak kuar dating ke or takde transport nak kuar ke. So, senang la. Except kalo surprise itu saya boleh maafkan. Safe and sound. T_T

So, pukul 12 kami jumpa. Venue kat Summit Parade as usual. Malas btol nak gi BP Mall or man2 shopping mall baru yg baru nak membesar kat Bee Pee nie. Lagipun tak sampai 15minit jek kalo aku merempit dari rumah. Shhhh, diam2 jgn bagitau bapak sya sbb sye merempit moto skuter die dan agaknyalah dah tercalarkan side mirror die. (Tak taw mcm mana boleh terjadi). Tgk Summit dah byk berubah last aku pergi before final exam dgn Ain.

Punyalah sedih sebab dah tak bau lagi bau caramel popcorn dari booth kaunter GSC kat Summit Parade. Demm, sgt rindukan bau popcorn itu. Rupanya GSC dah takde lagi kat cinema Summit, Aku tak taw die pergi mana. Sudah bertukar syarikat yg uruskan cinema itu. Dan jgk tak byk new movie pun. Apa kes nie? Dulu aku gi GSC sana sbb byk movie. Berderet2 org beratur. Ni setakat 3 jek movie baik tak payah. Patutla sudah lengang mcm pekan koboi jek aku tgk.(Ayat mengutuk sudah kuar!).

Haru.

Akibatnya tak banyak yg kitorg buat di Summit. Selain makan-makan dan pusing 1 Summit. I show her around sbb first time die dtg Summit ni. Tinggal di rumah nenek dia di Sri Medan sbb nak keje di Bee Pee instead of High Castles. Sudah berpunya. Hehehehe. Turun jgk ko ke BP nie. Best sgt ke BP nie?? Hmmmm.. “Next time I show U BP Mall and whole Batu Pahat okay baby!”


I discover new thing..

Kami sgt teruja sbb skrg sale sudah bermula. Fana menghabiskan waktu memilih baju dari display2 Padini kat The Store sbb sgt murah! Hanya RM10 jek. Aku pulak bli kasut kulit Black kaler baru sbb malas nak pakai sandal lagi nak gi kelas. Azam baru sem dpn.Oh yeah. Trimas pada emak sbb sudi menaja. Kihkihkih. Murah sahaja. Tak mahal pun. >_<

Aku & Fana

My latest pic

So, how your holidays so far??

XOXO

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin