Klik sini..

Tuesday, January 12, 2010

Gaduh Tak Semestinya Tak Syok!

Sepanjang zaman matrix sampailah zaman U, bila duduk 1 bilik ataupun 1 rumah mesti takkan terlepas sebarang pergaduhan. Lagi-lagi bila budak-budak pompuan (sbb aku pompuan gak la kan takkan laki plak!) ni selalu jek emo tak pasal-pasal. Konfem dah.

So, amik kapas tebal-tebal pastu sumbat dua-dua belah telinga.

Akhir-akhir ni jiran roomate aku gadoh lagi dgn bf die. Dengar satu rumah. Kuat jugaklah. Terkejut monyet aku. Nasib tak syahid lagi. Nak buat-buat tak dengar tapi terdengar jugak. Busy body lah pulak aku ni. Hai, pompuan! Actually, aku tak amik port pun. Lantak korang la. Buat bodoh jek sudah.

Tetibe jek rasa nak gadoh-gadoh jugak. Alaaa, gadoh-gadoh manja tapi dengan KUCING-KUCING aku jer lah!!


credit drpd blog ColoMeKatie



p/s: rasa seperti mau bersenam plak

6 comments:

~FaRiDzUl LaILy FuDzALi~ said...

ye..btol!
sy stuju
tp aku plik
bile org gaduh ngan bf, die nak 1 umah tau die ngah gaduh..plik bin ajaibtitik

Adila Ady said...

tengok orang kaduh sambil makan goreng pisang lagi best oo..

hehe..

Azuan said...

haha satu rumah leh dengar...

'AQILAH said...

errr, ko suka gadoh? pelik jek

tiatyot said...

kutuk mek ea..bitaw mek..haha..

pudding pie said...

to laily,

tau takpe laily. bile dah marah
semua dah tak kesah

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin