Klik sini..

Tuesday, January 26, 2010

Tanglung Cina Depan Mata Terus ku jadi Teruja !



Dah 3 minggu aku kat Melaka ni lagi-lagi bila dapat tinggal
kat rumah sewa baru yang lebih dekat dengan kampus
(10minit jek jln kaki yeayy!)
Apa yang penting..
Kitorang happy go lucky jek sekarang!


Entry kali ni nak jugak jadi jakun
Sebabnya...
Kitorang pun perasan nak jadi tourists jugak!!

Tempat : Sepanjang jalan di Jonker Walk
Hari: Jumaat (23 Jan 2010)
Waktu : 10.30 - 11.30 pm

Walaupun dah tinggal lama kat Melaka ni
padahal J.W. tak jauh pun dari rumah ku
tak kira, nak letak jugak gambar ni..
Biar jadi memori dlm blog
Muahahaha =)


So, layan je la..


Deretan kedai lama


Pose berani mati kt tepi jln walaupun kete lalu lalang


souvenir yg cute!


last kopek...


6 comments:

tia said...

ada aku! we~~

saypOOL rafhtello said...

jejalan puas2..explore semua tempat yg xprnh pegi lagi..

AzuanBudakMemandai said...

best jenjalan huhu..

pudding pie said...

to tia,

yup, aku pun ade la..

pudding pie said...

to saypool,

bukak mata luas2 bila pergi tempat org..hehe

pudding pie said...

to Azuan,

mmg besh lagi-lagi dgn member2

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin