Klik sini..

Wednesday, June 9, 2010

Cuti Yang Berbaloi-baloi!

Wah, heaven dok rumah walaupun sekejap jek.

Betul orang kata, pergi mana-mana pun rumah sendiri tetap di hati. Hahahaha =) Bila dok rumah, nak buat apa-apa pun boleh dan jugak ada bilik sendiri. Yup, going to miss that!


Sepanjang cuti singkat ni, member lama Dilla mengajak ku ke Square One, BP Sabtu lepas (4 Jun). Mentang-mentang nak jumpa setahun sekali, alang-alang jumpa terus la. Memandangkan Sabtu lepas cuti awam, aku layankan aje la mana boleh kata tidak kan?. On the spot punya plan! Baik kan aku? AHAHA Hmm, baru jek sampai rumah, penat tak hilang lagi dah keluar rumah dah. Mak aku pun iyakan aja la.


Sampai-sampai jek, tengok Square One ada Pesta IT (serupa cam PC Fair tapi kecik sket), patutla ramai orang. Salah waktu betol. Adeh.. Sesak jalan. Tapi takpe, boleh cuci-cuci mata. KAH KAH KAH. Amik kau. Anyway, aku, Dilla dan member dia, Najib cepat-cepat beli tiket “Lagenda Budak Setan” memandangkan tiket laku macam pisang goreng. Walaweh grrrr!


Gila cermin ka kami ni? hahaha


Komen aku pasal movie LBS ni:
Memandangkan aku tak pernah pun baca buku LBS yang setebal kamus dewan tu , dahtu 3 buku pulak. So, aku tak rasa la nak kecewa ke hapa. Okay BEST bak dari pelakon-pelakon lagi-lagi ada Lisa (so cute! ) Scene pemandangan dalam LBS memang superb! Kat mana la tempat tu. Cantik cam dalam mimpi aku plak. Siyes, kat mana la pernah aku nampah scene atas bukit dengan sebatang pokok tu. Lagu dia, Bila Cinta ~ ah, menusuk kalbu den.. I liiiiikeeeee!


Sapa tak tengok lagi, silalah ke cinema sekarang..








p/s: Cuti kali ni terserempak dgn member-member lama dulu.
       Bila la dapat jumpa lagi wei kengkawan??

1 comment:

DiLLaRY said...

heykamu...tlg kirim slm dgn aweksblh kamu tu...heh..lalala~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin