Klik sini..

Wednesday, December 15, 2010

P**** Berganda-ganda!!





Aku dah mula mengenali staf-staff hotel K sekarang ni
Yang baru mahupun yang lama
Lagi-lagi nak hujung tahun ni ramai la pulak part time
Menyesal betol aku tak minta keje kat situ time muda-muda dulu *UHUK*
Hahahahaa ^^ Ahhh, its past already..

Chingu, Kawan, Pengyou, Friends..

Walaupun tak semua nama yang aku tahu.
Yang aku ingat pun Syera, Siti, Zila, Shirley, Chiew Yee, Sham, Iwan etc..
Tapi best sebab ramai kawan2 aku bleh kenal kat sini
Aku kan pemalu orangnya nak-nak orang yang baru kenal ni
Adehhh, malu-malu kambing tul aku ni! hak hak hak
Sorry adik-adik, akak bukan sombong tapi malu
Harini pun bertambah lagi staff baru. Events hotels sangat banyak
maka staff baru pun diperlukan.. 

Masa rehat paling la penting, Canteen Staff
Tempat nak bersosial itu la spotnyer
Bila dah kumpul ramai-ramai, memang sesak
Sampai makanan untuk staff pun habis!
Kena tunggu second round lagi-lagi kalau aku rehat lambat! Damn.

Satu lagi time assembly, kena menari poco-poco beramai2
Staff2 lain pun ada..
Masa ni la aku kenal adik-adik yang amik part time
Siap menyakat aku lagi pulak tu.
Kureng asam boy betol! 
Takpe..takpe bagi can kat diorang. Ni time diorang..HUH!

Apapun, dalam 2 minggu ni aku kne praktis koir utk Christmas Eve
WTH?? Aku kne keje malam cuti lor.. 
Sangat la busy lagi-lagi aku tolong 2 department sekaligus..
Balik rumah terus terbongkang! *dead*


***

p/s:Takde masa nak jumpa member sendiri sbb kena keje. Miyaneh Chingu!! ^^ ~



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin